Historia mundi 2011

Thursday, July 14, 2011 at 01:09

Historia mundi este un festival organizat anual in Belgia, unde poti vedea sute de persoanje purtand costume si “traind” in conditii specifice anumitor perioade ale istoriei lumii. Festivalul dureaza doua zile ( de obicei are loc in week-end). Sunt programate lupte intre diferite armate, preoti vin sa dea binecuvantarea luptatorilor inainte de lupta, poti vedea soldati in transee, familii traind in corturi, doamne din inalta societate londoneza, familii din epoca de piatra etc. dar ce mi se pare fascinant este faptul ca poti vedea membrii ai Klu Klux Klanului stand impreuna cu o persoana de culoare la o bere sau un ofiter SS impreuna cu o familie de evrei. Prima data am fost in 2009, din pacate anul asta a plouat si nu am reusit sa fotografiez atat cat as fi vrut. din putinele fotografii facute am postat cateva pe FLICKR, iar de restul ma voi ocupa probabil dupa concediu .

 

Historia mundi 2011

6 comments

  1. Buma.

    Sunt foarte fericita ca iti place ceea ce fac si am adaugat un gadget pt folower dar e prin intermediul e-mail-ului. Sper sa mearga, nu am gasit altu. Ma bucur ca mi-ai sugerat :) .

  2. Narnia Says:

    Buna. Si eu ma bucur ca l-ai adaugat. Pare sa functioneze, m-am inscris deja printre cei ce-ti urmaresc blogul si n-am primit nici-o eroare. Am sa te anunt daca sunt probleme. :)

  3. Catalin Says:

    Oho!
    Cei care mureau fără să se predea!

  4. Narnia Says:

    @Catalin. Sunt multi care nu pot asocia imaginea celor care mureau fara sa se predea, cu imaginea unor copii de 20 de ani, cu o viata normala, cu o iubita, cu evenimente banale, de zi cu zi. Par doar asa, niste personaje despre care citesti intr-o carte, sau mai nou, vezi intr-un film, dar nu oameni obisnuiti, cu sentimente, temeri, dureri si zbateri interioare ...

  5. VertAnge Says:

    M-am uitat de Flickr. Foarte frumoase imagini! Asa cum ne-ai obisnuit.

  6. Narnia Says:

    Multumesc mult, VrtAnge! Mai am de postat unele imagini, dar nu am avut timp de ele. O sa revin cat de curand posibil cu ele.

Post a Comment