Silence

Saturday, December 5, 2009 at 23:25





4 comments

  1. Anonymous Says:

    Superb peisajul, nu mai spun de cele cu apusul!

  2. Narnia Says:

    Multumesc foarte mult pentru incurajari si pentru ca ai petrecut o parte din timpul tau pentru a te uita la pozele mele. Peisajul l-am surprins intr-o seara, era in preajma unui castel pe care tocmai il vizitasem si ceata era dispusa atat de ciudat, doar deasupra apei, incat am vrut neaparat sa o fotografiez. Iti multumesc inca odata si iti doresc un sfarsit de saptamana placut !

  3. Ovidiu Maris Says:

    Foarte frumos peisajul, daca in loc de masini erau si niste calareti in armura era si mai si. :)

  4. Narnia Says:

    Sunt perfect de acord cu tine. Masinile sunt in plus, n-am reusit sa le elimin, oricum am incadrat. Am sa incerc sa le elimin prin prelucrare, sper sa reusesc.

Post a Comment